środa, 2 kwietnia 2014

Wielkanoc na wesoło :)

Cześć kochani!
Nie będę zmieniać tematyki kwietniowej, którą są Święta Wielkanocne i przyłączę się do robienia prac właśnie w tym klimacie.

 Mimo tego, że na większości blogów ostatnie posty ozdabiają jajka, kurczaczki i koszyczki, nie nudzi nam się to bo każda praca jest wspaniała, nietuzinkowa i wyróżniająca się czymś szczególnym od pozostałych :)

Ja dziś zaprezentuję moją pierwszą karteczkę schodkową, gdzie jej wzór podpatrzyłam w internecie (usilnie próbuję przypomnieć sobie gdzie i jak na złość nie mogę).


 Dodam, że jestem zadowolona z efektu i formy tej pracy.



Wytyczne w wyzwaniu są takie, że ma być wesoło i kolorowo a praca ma wywołać uśmiech na twarzach. 
Myślę, że udało mi się to osiągnąć? A czy Wy się uśmiechnęliście??









8 komentarzy:

  1. Ha ha, no i parsknęłam śmiechem :D Świetna kartka!
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great card - such fun and I love your colours. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha, great card, I love the image you have used, it is great fun. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka :) Kurczak zwala z nóg

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko zabawna, tez lubie schodkowe :))
    ale moim zdaniem nie pasuje do tematyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zabawna to ona jest :) A jeśli chodzi o tematykę to myślę, że wszystko jest na swoim miejscu. Kartka miała być świąteczna a kurczak jak najbardziej jest na to dowodem... nie wspominając o napisie :)

      Usuń

Jest mi bardzo miło kiedy zostawiasz po sobie jakiś ślad... :)