niedziela, 23 listopada 2014

Świątecznie- w nietypowych kolorach

Witam Was moi kochani!

U mnie dziś na blogu pierwsza z pierwszych, 
karteczka świąteczna ;)

Dość nietypowa bo nie wszystkie kolorki są świąteczne
ale czy nie fajnie jest ruszyć swoją wyobrażnią
i stworzyć coś co siedzi nam właśnie
w głowie?? :)

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się zrobić jak
 najwięcej prac w tej tematyce, a Wy będziecie ze mną 
abym mogła się z Wami nimi podzielić ;)

Sezon ręcznych robótek świątecznych uważam za rozpoczęty!


 













Wyzwania:








i mapka:







9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna karteczka :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna,oryginalna karteczka :)
    Przypomina o zbliżających się wielkimi krokami świętach :P
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z tymi szyszeczkami :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful, love the embellies
    Thank you for joining us at Scribble & Scrap

    Huggsss, Angelique
    EngelDesignsScrap
    Scribble & Scrap Store

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka i oryginalne kolorki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka, bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło kiedy zostawiasz po sobie jakiś ślad... :)