wtorek, 23 września 2014

Kobiece 33 urodziny


Hej!Hej!
Witam wszystkich!

Kochani czy też tak macie, że robiąc pracę dla kogoś kto nie jest Wam obcy,
tworzy się Wam w myślach projekt pasujący do danej osoby??

U mnie dziś taka właśnie karteczka , stworzona dla pewnej Pani, 
która kończy swoje 33 urodzinki :)

Bardzo zależało mi aby praca odzwierciedlała kobiecość, mocny charakter 
i niezwykłą osobowość solenizantki i myślę, że moje zamierzenia 
zdołałam przenieść na papier :)













Od razu wiedziałam, że swoją pracę zgłoszę na to wyzwanie. 
Mój manekien mówi sam za siebie :)



4.Challenge 27....- Crafty irls Challenges






4 komentarze:

  1. Fabulous card, lovely in every way. Thank you for joining in the fun at Crafty Boots Anniversary Challenge.

    Dionne

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetna a jej kolorystyka po prostu genialna ! strasznie mi się ten kolor podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wrzosowa karteczka!Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pazurem! Rewelacyjna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło kiedy zostawiasz po sobie jakiś ślad... :)