niedziela, 1 czerwca 2014

Paris, je t’aime…

Bonjour!

Kochani, byłam... widziałam... czułam... i tęsknię...

Pamiętam jak dziś weekend spędzony w Paryżu dwa lata temu i towarzyszące mi przy tym emocje. Moja podświadomość zarejestrowała klatkę po klatce i zrobiła setki zdjęć tych wspaniałości cieszących oko. Potrafię w każdym momencie być tam... rozglądać się... brać głęboki oddech... i czuć zapach tego miasta.

Taki właśnie jest Paryż - pamiętliwy. Trzeba tylko poczuć atmosferę i dostrzec piękno tego miasta.

Nie będę Wam wstawiać mnóstwa zdjęć, gdyż je zobaczyć możecie wszędzie. Zaprezentuję Wam za to blejtram, który jest wytworem mojej mieszanki miłości i tęsknoty do tego miejsca.



Paryż to miasto miłości, stolica mody, sztuki i kultury.
Miasto pełne przepychu i elegancji.
Mam nadzieję, że moja praca choć po części to oddaje.


Na blejtramie możecie znalezć sporo mediów, mgiełki, farby, gesso.
Użyłam też masek, gazy, wstążki, siatki budowlanej i kwiatków, które zrobiłam własnoręcznie.




Pracę zgłaszam na:
1.W 7 dni dookoła świata;) w Projekcie Wagi Ciężkiej

Na koniec dodam, że mam zamiar wybrać się w tym roku raz jeszcze na francuską ziemię, a na samą myśl dostaję motylków w brzuchu aby za chwilę popaść w nostalgiczny stan :)

Kto wie? Może już wkrótce pojawi się następna praca wywołana burzliwymi emocjami :)

Au revoir! 














8 komentarzy:

  1. A beautiful page- LOVE all of the wonderful details. The flowers are amazing and the texture is wonderful! Thanks for sharing with us at SweetStamps.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie oprawione zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post i praca.Tło wspaniałe,a o kolorach nie wspomnę- ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Czuć klimat paryski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, fantastyczna praca :) genialnie zmediowana :) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne! Jestem nim totalnie oczarowana! ;) Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ niesamowita praca!!!! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin fantasies :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca, wspaniałe dodatki, cudna :))

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło kiedy zostawiasz po sobie jakiś ślad... :)